21. september 2009
Perronen er nu stort set
fjernet. DSB har endnu deres
perronudstyr stående, kun
billetautomaten er fjernet
Indkørende Intercitytog til
Østerport i spor 1. Spor 2 er
endnu ikke fjernet
Man er begyndt at fjerne skinner
og sveller i spor 3
Udsigt over Vejen Station
22. september 2009
Alle spor af den tidligere
perron mellem spor 2 og 3 er nu
fjernet
Handicaplift, skraldespande,
bænke og en stempelautomat er
for nuværende blevet til overs
23. september 2009
Leonhard Weiss har været i gang
med at 'lege' med kranen. Kranen
skal anvendes til ilægning af
nye sporskifter i spor 3
Udgravningen til den nye perron
er godt i gang. Perronapparatet
(PAPP) er fastgjort til Y-hegnet
mellem spor 1 og 2
Udkørsel mod Lunderskov fra spor
1
24. september 2009
En lokal entreprenør 'Henning
Have A/S' har fået overdraget
arbejdet med at lave den nye
perron. 'Barslund A/S' foretager
drænarbejder
Der er ikke kun udsigt til tog
på viadukten over hovedgaden i
Vejen. 'Barslund's store
gravemaskine i gang med
fordeling af nye skærver
25. september 2009
Man
er begyndt at opsætte rammer for
perronkanten
26. september 2009
På parkeringspladsen syd for
stationen er der oplagt
perronforkanterkanter og plader
Rammerne for perronen er
fremstillet af kasserede
skinner. Rammerne fastskruet på
nedgravede betonfundamenter
Udsigt over stationsområdet. Den grønne 'Powerscreen' nederst i billedet er brugt til at sorterer den opgravede ballast
De
første skinner til det nye spor
2 er lagt
27. september 2009
Den
østlige ende af stationen.
Forrest ses sporskifte 02b i
spor 1
Den
nye perronkant er nu opsat på
perronens nordlige side.